Hürriyet Bumerang

10 Temmuz 2013 Çarşamba

Bodrum

Herkese selaaam :) Biliyorum yine uzun süre ortadan kayboldum ama instagram ve twitterı günlük olarak kullanıyorum. (İnstagram&Twitter: aysegulcandannn) Herneyse geçen hafta en sevdiğim tatil bölgesi olan Bodrum'daydım. Bol bol fotoğraf çektim, bol bol yüzdüm, bol bol güneşlenip bol bol yedim(tabi kilo da aldım :( :D) Ama ne yazık ki dönüşüm çok kötüydü İstanbul'a müthiş bir bel ağrısıyla döndüm :( Hem de öyle böyle değil otobüsle geliyodum gece tek başıma ağrım yüzünden yollarda ağlamaktan öldüm. Ağrı kesici de bulamadım. Hastaneye falan gittim de dönünce yine de bakalım inşallah ilaçlar iyileştirir. Nerde kalmıştık :D Bodrum'a gitmişken bol bol fotoğraf çekildim ve bunları da paylaşmanın vakti geldi :D
Ben de crop top'ların hastası oldum bu aralar :D Kombin postunu daha sonra eklerim.
Neonun da hastası olarak bu gömleğimi giydim :D Gömlek: Kadıköy Çilek Sokak, Şort: Polo, Ayakkabı: Lacoste, Çanta: CK
Otelin yemeklerini de mideye hüplettim :))
Yaramaz Nilda'mla bir sürü fotoğraf çekildim :D
Mado'ya tepkili olmamıza rağmen şezlonglarda yine de Mado'yu tercih ettik.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder