Hürriyet Bumerang

30 Ocak 2010 Cumartesi

Capitol&Alışveriş

Dün kankamla Capitol'e gidesimiz geldi. 2 haftadır da görüşemiyoduk. Biz de plan yaptık ve gidelim dedik. İlk girdiğimiz anda hemen Starbucks'a gittik :) Bayadır birlikte gidelim diye plan yapıyoduk. İkimiz de karamel aşığı olduğumuz için Caramel Mocha aldık. Yanında da minik cupcakelerden aldık. Çok küçük oldukları için fazladan kalori de yüklenmemiş olduk ;) Zaten cupcakeler o kadar minik ki avucumun içinden bile küçük. Kankam karamellisinden aldı ben de vanilyalısından. Sırf üstünde şekerleme var diye aldım zaten. Aklım da karamellide kaldı :) Karamelli mochayı beğendim ama Ankamall'da abimle içtiğimiz Caramel Hot Chocolate daha güzeldi.
Benim yediğim şekerlemeli cupcake;


Ve kankamın yediği karammelli cupcake;

Oradan çıktıktan sonra baya bi gezdik. Watsons'ta Pastel'in yeşil bi eyeliner'ını beğendim. O an canım almak istemedi o yüzden almadım. Daha sonra alırım nasılsa kaçmıyo :) Kankam Alix Avien eyeliner ile Bourjois eyeliner arasında kararsız kalmıştı. Watsons'tan çıkınca Boyner'e gittik ve doğru Bourjois standına ilerledik. Tepe Nautilus'ta sorduğumuzda 35 tl demişlerdi. Burada 28 tl dediler. Kankam da çok istediği için mavisini kaptı hemen :) Benim yanımda fazladan para yoktu o yüzden alamadım. Daha sonra ben de mor ya da mavisini alcam. Zaten daha önce de yazmıştım blogda o eyelinerdan istediğimi :) Bir de dün ilk defa likit eyeliner sürdüm :) Kankamda avon'un altın sarısı eyeliner'ı vardı. Ben de denemek istiyodum. Capitol'e giderken süreyim dedim :) Ne zormuş likit eyeliner'ı sürmek. Bi gözüm için 5 dk uğraştım kaç kez yamuk yumuk sürdüm düzelttim :)
Neyse ondan sonra gezdik gezdik Euromoda'nın önünden geçerken %50 indirim yazısını gördük. Hemen girdik içeri toka, küpe falan buluruz diye. Zaten bulduk da. İkimiz de halka küpe aldık ikişer tane. Biri koyu mavi biri sarı. Zate halka küpe de istiyodum :) İyi oldu bu indirim. Kasadaki adam da siz kesin fenerbahçelisiniz dedi :) Zaten doğru da.
Paketi çok tatlı ya. Üstünde çizgifilm karakterleri var :)

Sarı küpenin rengi solgun çıkmış ama daha canlı bi renk.




Oradan çıktıktan sonra da Claires'e uğradık. Birkaç tane çanta beğendim. Bi tane fosforlu parlak koyu bi pembe çanta vardı. Rengini çok beğendim ama küçüktü biraz. 40 tl'den 20'ye düşmüştü. Bir tane de çok güzel altın sarısı bi çanta beğendim. Aklım kaldı o çantada da. Alsam okul için kullansam diyorum ama çok süslü olur okul için de. Amaan nasılsa bizim okulun tüm kızları renkli, havalı, kokoş çantalar kullanıyo :) Belki alırım o çantayı ama büyük ihtimalle okulda kullanmam :) Zaten okul için siyah, gri gibi renkler istiyorum. Okulda süslü çantalar kullanmıyorum diğerleri gibi :)

Bir de Body Shop'a gittik. Orada çok güzel vanilyalı bi parfüm beğendim ama zaten 3 tane parfümüm var. Onlardan biri bitince o vanilyalıyı alırım :) Neyse biraz uzun oldu bu yazı ama olsun. Çok eğlendik dün ve çok güldük. Tam çıkarken de montumu Starbucks'ta unuttuğumu anladım. Çok unutkanım ya 2 saat montsuz gezdim ve kankam da ben de hiçbir şey fark etmedik :) Annem de diyo kendini kaybetsen haberin olmaz diye :) Allah'tan oradaki çalışanlar masadakileri alırken görmüşler de almışlar :) Gittik aldık montumu. Kaybetseydim annemden bir sürü azar işitcektim :) Neyse artık inşallah o istediklerimi alabilirim de bloguma koyarım :)

10 yorum:

  1. Aa bende alcam vanilyalı parfümden xD
    Zaten istiyodum okula gderken sıkarım diye.Lolitam hemen btmesin yaa hem pahalı hem küçük :D İyi ki koklatmışım bak snde beğendin :)

    YanıtlaSil
  2. Beğendim zaten vanilya kokusunu da çok seviyorum :) Ben de lolita'mın bitmesini istemiyorum. She parfüm bitsin ztn vanilyalıyı kesin alcam :)

    YanıtlaSil
  3. Hmm . .
    ßn de vanilya kokusunu çok seviyorum =)Ama tbs'ninki ayrı bi gseL :)İlk kuzenimde görmüştüm ve bayılmıştım.O zaman tbs'ninki oLduğunu biLmiyodum ama =)

    YanıtlaSil
  4. :D bn de ilk angie vardı o da güzeldi ama tbs daha güzel ;)

    YanıtlaSil
  5. Bnde de ilk angie vardı :D Hatta ikimizede dergiden çıkmıştı.Ama ben sonra şişesinden almıştım :)Evet oda güzeldi . . çileklisi de güzeldi xD Önceden de demiştim zaten tbs daha güzel bence de ;))

    YanıtlaSil
  6. sen nerdeyse hepsini denedin angie'nin :)

    YanıtlaSil
  7. Sizi mağazalarımızda ağırlamaktan her zaman mutluluk duyarız; cupcake’lerimizi beğenmenize de çok sevindik :)

    Kumru Kermen
    Asistan Marka Müdürü - Müşteri İlişkileri
    Starbucks Coffee Türkiye

    YanıtlaSil
  8. :) evet tatlılarınızı ve içeceklerinizi çok beğeniyorum ben de zaten :)

    YanıtlaSil
  9. inanmıyorum starbucks müdürü yotummu yapmış ohaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  10. ben de çok şaşırdım görünce :) artık nerden gördüyse benim blogumu. sevindim ama yorum geldiğine :)

    YanıtlaSil